Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Брестского райисполкома
Государственное учреждение образования
СРЕДНЯЯ ШКОЛА д.СКОКИ
Пн. 20.04
Русск. лит. :
С.75 – 77, ответы на вопросы, №3 в тетрадь
С. 77 – 79, выразительное чтение, ответы на вопросы.
Русск. яз:
С.86 правило + памятка
Упр. 148,149,150
Математика:
С.92 таблица , № 1,2,3
С.93 № 1,2
Вт. 21.04
Бел.літ.:
С.58 – 61, план – запісаць, пераказ
Бел. Мова:
С.88 – правіла
Пр. 153,154, 155 – пад дыктоўку, 156
Математика:
С.94 таблица, № 1,2,3,5
С.95№ 1,2
Ср. 22.04
Матем. :
С.96 таблица, № 2,3,4 – 1строка, 6
С.97 №1,2
Русск.яз.:
С.90 правило, упр. 151,153,156
Русск. лит:
С.79 – 82, выразительное чтение, ответы на вопросы
С.82 – 86, выразительное чтение, ответы на вопросы
Чт. 23.04
Бел.літ.:
С.62 – 73, выразнае чытанне
Бел. Мова:
Запісаць тэксты пад дыктоўку. Выпісаць “Словы – назвы” разам з “Словамі – прыкметамі”
Паўтарыць слоўнікавыя словы.
№1
Аксанка пазнаёмілася з цёткай Юляй выпадкова. Дзяўчынка ўбачыла незнаёмую жанчыну ў пад’ездзе. Тая мыла брудную пляцоўку. Маленькая Аксанка павіталася з жанчынай. Цяпер яны заўсёды вітаюцца пры сустрэчы.
№2
Лясны будаўнік
Жыў у лесе працавіты дзяцел. Усё грукаў і грукаў моцнай дзюбай. Зробіць дупло ў старым дрэве – пералятае на новае дрэва. За гэта любілі дзятла лясныя птушкі і жвавыя вавёркі. Ён такое ўтульнае жытло майстраваў!
Чел и мир:
С.105 – 114, ответы на вопросы + тетрадь
Пт.24.04
Матем.:
С.98 таблица, № 1,2,3,5
С.99 №1,2
Бел. мова:
Друкаваныя сшыткі с. 28 – 33
Русский язык:
С.86 правило + памятка
Упр.149.150, словарные слова
Математика:
С.90 №5, с. 91 № 1,2
Литературное чтение:
С. 75 – 79, выразительное чтение, ответы на вопросы.
Русский язык ФИО __________________________________
1)Из цепочек слов подчеркните те, которые составлены из однокоренных слов. Выделите корень.
1)Гриб, грибной, грибок; лиса, листья, листок.
2)Холодный, мороз, морозец; коса, косить, косарь.
3)Гора, горка, горе; лень, ленивый, лентяй.
4)Зима, зимовье, зимний; вода, водитель, водный.
2) Из предложенных слов составьте пары, где первое слово – проверочное, второе – проверяемое. Выделите корень.
Гора, росы, стена, травы, река, стены, страна, зимы, страны, реки, трава, горы, роса.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3) Выделите корень. Подчеркните проверочное слово.
Л__са- лесной, лес.
Сн__га – снежный, снеговой.
Д__жди – дождевой, дождик.
Сл__ны – слон, слоновый.
П__ля – полевой, поле.
Р__ды – наряд, ряд, рядовой.
4) Подчеркни проверочные слова. Выдели корень:
Топить, растопка – раст__пил
Тёплый, теплота – пот__плело
Дров, дровяной – др__ва
Лисонька, лисята – л__сёнок
Часики, часовщик – ч__сы
Зерноток, зёрнышки – з__рно
5) Расположи предложения так, чтобы получился рассказ. Озаглавь его.
_ Л_ствой, д_рев_я, помолодевш_е, украсились. _С, жаворонки, скв_рцы, ласточки, юга, прил_тели.
_Крылатые, в, насекомые, воздухе, закруж_лись. _ Раст_пила, снежные, в_сна, сугробы.
_Слышатся, задорные, всюду, песни, п_рнатых. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Беларуская мова ФИО __________________________________
Успомні з рускай мовы тэрміны: “слова – предметы», «слова – признаки», «слова – действия». Прачытай ў падручніку, як яны называюцца па – беларуску. (С.81,82, 88, 91).
Устаў патрэбную літару. Падкрэслі “словы – назвы” – адной рыскай, “словы – прыкметы” – хвалістай рыскай, “словы – дзеянні” – дзвума рыскамі.
Запішы сказы пад дыктоўку.
1)Антон (Б/б)аравікоў знайшоў пад дубам шмат маленькіх (Б/б)аравікоў.
Брат (Г/г)леб старанна даглядае (Г/г)лебу і расліны.
У (Ч/ч)эрвені мы ездзілі ў горад (Ч/ч)эрвень.
2)В..рбы часта расту_ь каля рэк. Каля хаты расла старая в..рбá.
Пчолы збіралі м..д з пал_вых кв..так. Над кв..цістым лугам стаяў м..довы пах.
Дз..ці сп_шаліся ў школу. Маці паклікала дз..цей дадому.
Надыхо__іў халодны зімовы в..чар. В..чэрні змрок апускаўся на зямлю.
Прачытайце. Дапоўніце сказы патрэбнымі словамі. Змяняйце словы так, як патрабуе сэнс.
Паштоўку даслалі ў _______________ .
Верш надрукавалі ў _______________ .
Тата працуе на ______________ .
Сустрэнемся ў новым ______________.
Словы для даведкі: завод, канверт, газета, год.
Пераклкдзі на беларускую мову.
Кошка Мурка пьёт молоко. Диме тоже нравится запивать молоком вкусное печенье. Утром у мамы на плите всегда варится кофе. Она добавляет в кофе сливки. Папа на завтрак жарит яичницу.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________